miercuri, 1 aprilie 2009

Dragă FMI-ule,

Numele meu este Boc Emil şi ţi-am scris pentru că sunt cel mai mare fan al tău. De fapt, m-a obligat stăpânul meu, Băsescu Traian, să te iubesc şi să apelez la tine. El m-a pus prim ministru al României, pentru că la noi în ţară nu se poate face cumul de funcţii. În realitate, Stăpânul e şi preşedinte, şi premier, şi ministru al justiţiei, şef peste DNA şi selecţioner al echipei naţionale. Ar fi vrut să fie şi Patriarh, dar trebuie mai întâi să modifice regulamentul de organizare al Bisericii Ortodoxe a României. A promis că o va face, aşa cum de modificat Constituţia s-a apucat deja.
Vroiam să te rog frumos, dragă FMI-ule, să-mi dai şi mie cu împrumutul 19 miliarde de „ieuro”, după cum ar spune Stapânul. Vreau să fiu cinstit cu tine şi să-ţi spun că nu-mi trebuiesc banii ăştia pentru a scoate ţara din rahatul în care au băgat-o „greaua moştenire lăsată de guvernul Tăriceanu” şi criza asta economică. Nu, să-i ia naiba de români sărăntoci, banii aceştia ne trebuiesc să-l ajutăm pe Stăpân să câştige din nou alegerile prezidenţiale. Nu ştiu dacă tu ştii, însă Stăpânul are anul acesta alegeri, iar dacă nu le câştigă, va fi vai şi amar de el, dar mai ales de noi, supuşii săi credincioşi. Forţele oculte ar vrea să-l vadă după gratii, acuzându-l, de exemplu, că ar fi vândut toată flota, ceea ce nu este deloc adevărat. Stăpânul este cel mai corect şi mai cinstit om de pe planetă, el are principii. Chiar şi atunci când spune că decât să sugă acadeaua unor licurici mai mici, el preferă să sugă acadeaua licuriciului cel mare, o face pentru că ţara are nevoie de sacrificiul său. Promit ca din banii ăştia pe care tu îi vei da, să dau la rândul meu acolo unde Stăpânul spune că doare: la Turism, să se plimbe privilegiata Stapânului prin stră­i­nă­tă­ţuri, băgând în ea ca într-o magazie pe la chiolhane, la DNA să-l tot cheme pe Năstase, la Traian Radu Ungureanu şi Hurezeanu, să-l glorifice pe Stăpân, la Patapievici şi Liice­anu, să se mai dea cu avionul până la Costineşti pentru a-i prezenta Stăpânului şi alţi mă­găruşi gon­flabili cu zvastici pe crupă, din ba­nii ăştia pro­mitem să-l dis­trugem definitiv până şi pe Antichristul de Patriciu. Să stai liniştit: Eu îţi voi da banii înapoi, aşa cum ne-am înţeles, în doi ani. Anul a­cesta, până iese Stăpânul, ne mai păsu­ieşti şi tu, că trebuie să fim po­pulişti, după care a zis Stă­pânul ca eu să cresc impozitele şi accizele, să mai introduc taxe până şi pe consumul de hârtie igienică, într-aşa fel încât să-ţi dăm la anul banii. Nu-i aşa că Stăpânul e tare deş­tept? Nu că s-a gândit el bine? Închei, dragul meu FMI, misiva mea de admiraţie către tine, ru­gân­du-te încă o dată: tu scoate-ne din rahat, că pe restul îi băgăm noi.

Cu drag, al tău,
Emil Boc

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Home | About | Link | Link
Simple Proff Blogger Template Created By Herro | Inspiring By Busy Bee Woo Themes