miercuri, 6 mai 2009

Aristotel Căncescu

cancescu

Politician rasat, înzestrat cu mult calm...aparent şi extrem de abil, Aristotel Căncescu a urcat tenace treptele în politică, fără probleme. Parlamentar, preşedinte de Consiliu Ju­de­ţean, şef la PNL Braşov, vicepreşedinte pe ţară al PNL, Căncescu nu este deloc un Bebe, aşa cum îi spun apropiaţii. Dimpotrivă, zic ştiutorii, e mai bine să îl ai prie­ten decât duşman pentru că poate deveni un adversar redutabil da­că este forţat de împrejurări.

4 comentarii:

  1. O MANA DE AJUTOR PENTRU CRIN ANTONESCU
    Uimire.
    Ieri total intamplator am descoperit un blog paralel care imi poarta numele .Un penelist sacelean care ma" iubeste " deja ma si vedea primar al localitatii si incepu-se a ma" lauda".Ce nu stie respectivu' este ca n-a aflat cati bani mi-a cerut Cancescu pentru a ocupa pozitia de candidat din partea PNL .Cert este ca numai la doua zile de la anuntarea demisiei mele am primit amenintari pe plan local si nu numai, acum le va fii si mai usor sa ma desfiinteze pentru ca mi-am permis sa spun adevarul despre situatia in care m-a bagat batranelul de la Consiliul Judetean .Oricum un fir de par daca-mi va fi atins ii va manca puscaria .
    Astept explicatii si dezmintirea articolului de la Adrian Maxim daca mai poate sa-si aduca aminte ce a vorbit cu mine referitor la publicarea anuntului pentru candidatura 2012.
    Voi fi nevoit sa dau cartile pe fata in caz contrar adica le voi aduce aminte (inregistrari)cum au stat lucrurile .In ceea ce-l priveste pe izolatorul de blocuri Dragos Craciun,Ungureanu Vasile omu' insarcinat cu inchiderea blogului meu,creierul afacerilor ilicite si asfaltatorul fara licitatii de Sacele si directorul cramei "La Maxim in Ograda ",toti sunt mancatori de bani publici din mana sefului .
    Daca stiam ce tiganie este in acest partid ,daca stiam ca A.Cancescu se va folosi de mine mintindu-ma frumos si pe cealalta parte va asmute cainii penelisti impotriva mea fara ca eu sa am dreptul la replica,nu ma bagam in troaca lor .Ce am constatat eu pe parcursul acestor luni m-a lasat cu gura cascata.
    Asta nu inseamna ca voi abandona clasa politica ,imi place ceea ce fac pentru ca pe parcursul a acestor ani am invatat si lucruri pozitive iar ce mi s-a intamplat a fost ca am avut incredere in c'ancescu.
    EU NU FAC COMPROMISURI !

    RăspundețiȘtergere
  2. Cancescu este un cancer care distruge viitorul judetului in timp ce el isi satisface fanteziile proprii cititi: http://accesdirect.info/?p=16

    RăspundețiȘtergere
  3. The zip ties digging into herwrists and ankles were her answer. Mywife complains and screams and I go pick up the phone and start dialinga number.
    stories femdom
    rape survivors stories
    sexy indian stories
    erotic stories free bestiality and rape
    wife sexy stories
    The zip ties digging into herwrists and ankles were her answer. Mywife complains and screams and I go pick up the phone and start dialinga number.

    RăspundețiȘtergere

 
Home | About | Link | Link
Simple Proff Blogger Template Created By Herro | Inspiring By Busy Bee Woo Themes